..

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10345137/?claim=b43z7aczkhj">Följ min blogg med Bloglovin</a>
 
sådär ja

halloj

tjenare
jag ska snart börja flytta över alla grejer snart från gamla bloggen så det kan bli en aning rörigt, but fear not! snart är allt i sin ordning igen

flyttgubbe.gif

Blev sjuk

Tjenare människor och pandaälskare!
Jag har inte uppdaterat något nu för jag gick och blev rätt sjuk o.o feber, ont i magen osv. Men är på bättringsväg i alla fall så jag ska försöka att uppdatera mer, men nu i helgen så kanske det inte blir asmycket. Because, you see... I only feel like watching Hannah Montana and sleep, hehe.
Så för att kompensera upp allt så får ni en gullig panda-bild <3

Hallåj!

Första skoldagen avklarad!
Så imorgon eller i övermorgon kommer jag att få min nya skoldator ^^
Dagen var rätt seg dock. Trodde det skulle va mer Nice, men vi kommer bara hålla på med ett segt och utdraget arbete om likvärdighet ... Isch...
Intressant och bra? Ja! Kul? Mm...not so Much!

Aja, nu har har fått ätit och tystnat min hungriga stackars mage! Dags för lite Hannah Montana tror jag nog, tehe.
Jag bjuder på en bild som beskriver mitt förhållande skapligt bra!

Trött och slut

Är nu tillbaka från gymmet, and it went awesome :3 nu har jag ett nytt och ta träningsprogram att gå efter!
När jag kom hem gjorde jag mina dagliga squats och slängde sen in mig i dushchen. Nu är det oversize-tröja och mysshorts som gäller.
Snart får jag förhoppningsvis en dator igen så jag kan lägga över lite grejor från gamla bloggen och skriva en ny episod av "from this, to that!" :D
(Random bild)

Mot gymmet!

Tjeeeeenare!
Har solat lite så här på morgonkvisten och ska snart iväg till gymmet för att få mitt nya gymprogram. Därefter ska jag upp till syster-ysters lägenhet och hjälpa henne med lite småsaker.
Så jag antar att när jag är färdig med allt så är all sol redan borta, buhu

Tjollahopp!

Bänken tjeeeeenare!
Det blev en vända på gymmet, trots lite huvudvärk (vilket jag delvis ångrar). Att spänna hela kroppen och träna tyckte ute huvudet om, haha. Men nu blir det lite vampire diaries (Jag kollar om serien for your information). Avslutar eventuellt med lite Hannah Montana!

Imorgon blir det en vända ner till gymmet för att få ett nytt träningsprogram och gå en sväng, och på onsdag så börjar äntligen skolan! Jag har seriösa problem...
(Nyduschad och het, jo tack jag vet)

Hallå!

Hej, ledsen att jag inte skrivit förrän nu! Jag vaknade typ lite över 11 och har tittat på Hannah Montana sedan dess xD (jag har ett nostalgi-maraton)
At the moment så lagar jag mat, cuz I'm awesome like that, och sen så blir det nog lite träning, antingen på gymmet eller hemma. Vi får se.
If you'll excuse me, i'll continue cooking!

Bara så att ni vet..

Så har jag och min pojkvän, Tobias, varit tillsammans i 3 månader idag! ^^ det bästa som hänt mig på länge<3

The Kladd

Här kommer bilden på kladdet jag nämnde igår! Jag är medveten om att bl.a. Hemmet öga är gigantiskt, det var med mening xd

Godmorgon!

...säger jag lite över 11, haha. Jag vaknade väl för 40 minuter sen så har varit vaken ett litet tag.
Jag sitter och äter frukost och glor på peach girl medan jag funderar på vad man ska hitta på idag. Det är helt okej väder ute, men det kan ju ändras när som helst. Är det soligt snart så går jag nog ut och solar lite, annars kanske jag bakar eller skriver lite :) vi får se helt enkelt!
Hoppas ni får en awesome söndag! Jag skriver mer senare.

Sutprice!

Min syster ringde mig på pendeln och sa basicly att jag skulle träffa hon och hennes vänner så fort jag kom till Södertälje... Jag menar, vad hade jag att sätta emot det? Haha, så jag gick omkring i Tälje ett tag, vi tittade på råttor (för att min systers dröm är väl typ att skaffa sig en råtta) och så fick jag skjuts hem. Epic!!
Sen när jag kom hem kladdade jag lite på en teckning, som jag lägger upp bild på sen, och glott på Hannah Montana. Heh, jag börjar gråta åt alla deras familje-ögonblick! BlödigTjej.se
Nu ska jag ta mig och fortsätta glo på Hannah och dricka vatten! Epiiic!

KnAs

HOLA!
Jag flyttade inte över viktiga inlägg från gamla bloggen igår för att jag fastnade i Mario Kart (A) men jag ska åtminstone försöka göra det idag; dvs om min dator vill samarbeta med mig...

ATM sitter jag på pendeln, på väg hem från Märsta efter två dagar där med bästa vännen. När jag kommer hem ska jag plocka lite på rummet så att det inte är så galet mycket kaos där (tehe), sen blir det väl rita eller skriva resten av dagen. Wie!
C yah soon!

Äntlgen<3

NUUUUU är min nya blogg fixad! And there is pandas EVERYWHERE!<3 haha, all kärlek på det.
Tack Frida, för den fina bloggdesignen och att du står ut med mig även fast jag är kräsen xd
 
Så...Det första riktiga inlägget! :) Jag har lite smågrejer att fixa. Jag ska t.ex. skapa en ny bloglovin, nya knappar osv. Jag ska också typ..nu...lägga över alla delar av "From this, to that!", och lite andra random inlägg. Det kommer bli rätt så rörigt nu i början när jagfixar allt, men snart så är allt  sin ordning (Y)
Random...
 
Happy Reading and have a pandtastic time!
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0