Asså...

Stress Stress Stress. Jag har inte ens tid för sömn. Det här som är nu är visserligen mitt eget fel också, men jag har så mycket att prioritera att oavsett vad jag prioriterar så får jag något typ utav problem. Ni kanske förstår mitt problem?
Men imorgon är det fredag och jag har inte en enda teoretisk lektion för jag ska stå på gymnasiemässan i Älvsjö! Så om du av en händelse ska dit, sväng förbi designgymnasiets monter! WOHO! Det är bara att leta efter en stor röd fyrkan, haha. Du kan få en kram... eller göra en knapp. Vilket som. Kanske båda om du är en snel hest. KOMSI KOMSI ALLA NIOR!
Yep... Me...
ÄLSKAR "LOVLEY COMPLEX"!!!<3

I JUST FOUND THIS!

Och hur episkt vore det inte med en sån här sprits?! Allt skulle bli ungefär 1 000 000 gånger lättare att baka. Det här är VERKLIGEN dagens vill ha!
På tal om bakning; jag vill jättegärna baka. Har siktat in mig på ett snickersrutor-recept, men jag har verkligen itne tid, vilket suger. Har så galet mycket i skolan, jag har knappt tid att leva, haha. Jag har långa bra naglar atm också, men har självklart inte tid för någon nailart heller,, blööö. Det är också dagens vill ha antar jag. VILL HA TID!

I miss my cats

r
 

Trot' eller ej

men jag har aldrig läst harry potter-böckerna!
Jag fick första boken läst för mig i helklass...när jag gick i trean, haha. Så eftersom att jag inte har någon bok at the moment att läsa så tänkte jag att jag lika gärna kan ta tag i HP ;)
Hade samma förväntningar som på filmerna; tiptop! Än så länge håller de måttet. Jag valde att börja läsa böckerna för att också få veta mer om alla saker som de kanske inte kunde ta med i filmerna för att det blev för mycket och jag känenr att jag inte kommer ångra mig ^^
Så är precis i början på bok ett (började idag), de ska snart köpa alla saker som Harry behöver på Hogwarts(<3).
 

Jag orkade inte

Tänker bjuda på något jag kladdade ihop på tradition och utveckling idag. Dagen blev fett flummig och jag hade ingen ork till att rita massa kläder från barocken xd

Observera; KLADD! Så ja, skorna ser knas ut.. Hans ben med. Tycker det är jättekul att rita magrutor och träna skuggning xD (kanske syns?)

♥Dagens Bild♥

 

Inställd lektion

Okej, så jag sitter på sängen och packar väskan för dagen. Jag tittar på klockan och inser att jag behöver gå ner till bussen om 10 minuter. Men plötsligt!! Ett sms från skolan...
 
Min engelska nu på morgonen blev inställd. YEI, lucky you! tänker ni kanske? NÄE! Eftersom att jag pendlar in från Södertälje till Stockholm så tar det en timme och tio-tjugo minuter för mig att komma till skolan. Så när jag får morgonhål, som idag, så måste ajg sitta hemma och chilla i två timmar. Det är itne så hemskt idag, eftersom att jag inte gick upp tio över fem som jag brukar göra, men känns ändå liiite surt att jag inte kunde sova någon extra timme istället :o
 
Och när jag ändå skriver så kan jag informera er om att det komemr vara väldigt låg uppdatering framöver. Min skola hålelr på med en grej som heter Nobel Nightcap, vilket innebär att vi syr upp kostymer till en av nobells alla efterfester, och jag kan ju säga; det börjar bli ont om tid och vi har...ett aaaaantal dräkter kvar, haha. Så jag kommer behöva stanna kvar en hel del efter skolan och sy. Dessutom får jag läxor på det här och på helgerna är jag antingen med min pojkvän, hemma i Snorberg med familjen eller med vänner. Does it make sense? ;)
Jag bloggar när jag har tid, men som ni då förstod, är det rätt ont om sådant för mig.
Random söt bild. Vet inte om jag visat den förut, men jag ÄLSKAR DEN! Kan ni inte höra hur gulligt och säger det där sista? ^^

Bajsdag

Sämsta.Dagen.På länge.
Tågkrångel, trött som ett barn efter bolibompa, sliten, ryggont, stressad...
Livet, du kan gå och äta maskbajs, okej?
CeePee-bild (långa inlägg jag bjuder på va?)

Picture quote of the day osv

 

Cupcake...hängare?

Hur söt är inte det här parisehjulet till cupcakes? I WANT IT! Cupeakes i sig är helt sjukt söta. Att sedan ha ett parisehjul och hänga dem i skulle vara the top of cute-mountain. Dagens vill ha<3
 
 
 

Så stressad

Bajs! Skolan...suger.... I alla fall at the moment. MenMen, bara att bita ihop antar jag. Men ni vet, det har släppts några nice låtar som jag är skapligt besatt av (alla är inte helt nya, men för mig är det osm om de precis släppts, okej? xD). Tänkte att jag kunde Bjuda på några, WOHO!
 Cher Lloyd is so...fucking...epic <3
 Älskar början. Sättet han sjunger det på... gah! Inget fan av Justin, men GOSH! It's awesome o.o
 Miley<3
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0