Inget att blogga om

Trodde jag skulle bli fett pepp, men praktiken suger ut all min energi. Har inget speciellt att blogga om eftersom jag inte kan/orkar lägga ner tid på roliga inlägg :c 
#Väntarpåbättretider #Tjollahopp #Ja,JagHashTaggarUtanAnledning
 
Btw så är jag inte blonde/orange längre. Kan lägga ut bil imorgon (Y)

Så jävla jag

 

Hej, jag är ledsen. Hejdå.

Självklart vill jag vara en positiv och lyckklig blogg (haha det är kört sedan länge) men jag måste få skriva av mig någon stans. 
Enda sedan det tog slut mellan mig och Tobias (rätt nyligen, lät som om jag snackade om månader, wops...) så har jag varit äckligt nedstämd. Sure, jag kan bita ihop och härda ut men det är så konstigt att inte ha honom att se fram emot. När en vecka var jobbig så kunde jag alltid skriva till honom, prata med honom, längta efter honom. Tanken på honom gjorde mig glad. Det gör den fortfarande, fast på ett sorgligt sätt. Haha, hur det nu går ihop.
Vill ni veta en av de få sakerna som är minst lika hemsk som saknaden efter honom, något av min bästa vän? Att jag inte kan hata honom. Det går inte. I ett tidigare förhållande blev jag rasande (både den tidigare och Tobias gjorde slut på liknande sätt förstår ni). Ledsen också en lång tid, men inte så här. Det här är förtvivlan, inte ilska. And you know what? It sucks.
Sedan har jag min familj på distans (som om allt inte redan räckte?). Känner att jag kommer vilja/behöva åka hem en del nu fram över så att jag kan vara med folk där det känns okej att vara ledsen med. Bara deras närvaro gör mig gladare.
 
Well, that's a downer...
Hade kunnat skriva ett hundra gånger längre inlägg, men för det första vet jag inte om mina ord räcker till och för det andra så måste jag sova. Imorgon är fjärde dagen på praktiken and I gotta put a fucking smile on my face, WOHO!
 
Ett favoritcitat ur en av de bästa låtarna Jessie J har gjort;
 
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!
 
 
Stay true, folks!

Länge sen

Godmorgon!
Det är länge sedan jag bloggade nu av flera anledningar. Hade lov och behövde vara fri från alla "måsten" och så tig det slut mellan mig och Tobias, vilket gjorde mig extremt nedstämd, men jag ska försöka blogga mer nu. Why? Jo, för att idag är min första dag på min 7 veckors långa praktik ^^ är supertaggad! Så ni kan nog förvänta er i alla fall ett inlägg... Varannan dag som minst. 
Ha en bra måndag<3


We're having an awesome time!

 
 
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0