Tordagssnö är den bästa snön!

Godmorgon!!
Snö snö snö snö snööööö ^^ det var verkligen kul att titta ut och se snön imorse. Blev jätteglad. Supermysigt med tidig snö tycker jag. Hohoho!!

Sitter på bussen och är på väg till skolan/praktiken. Är så taggad på att jobba på, trots att det är mönsterkonstruktion som jag ska göra. Jätteknas men men.
Träning idag också, men ska försöka slänga in ett till inlägg idag och skriva lite mer om min praktik osv.
Have an awesome day pandalovers! 


Bästa bilden I know!

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0