Haha sämst

Asså,jag är ju sämst?
"Jag looooovar, jag ska satsa på bloggen bla bla bla..!!"
Har aldrig haft ett riktigt jobb förutom och jag har äntligen börjat jobba på mig själv igen. Disiplinen börjar återvända och jag börjar få rätt tänk. Det tar så mycket fokus att jag inte vill/kan/orkar blogga, vilket är tråkigt. Men skulle behöva; uppdatera min header, hitta tillbaka till min viktnedgångsväg igen och återfå min hyperaktivitet till livet xD
Men ni som väntar; tack för att ni väntar tålmodigt.
I framtiden..!
 

Jag lever!

Jag vet, var 100 år sedan. men ville bara uppdatera lite; Jag lever! 
Anledningen till att jag tappade motivationen för bloggen var för att gick snett med min 30 days-challenge. Gick upp i vikt trots att jag åt bra + tränade osv. Men lyckades lokalisera felet, det är fixat, jag tränar som ett as och taggar inför studenten om en vecka!! WÖÖÖÖÖ!!!!
Nu när alla kurser i skolan är slut har jag lyckats stressa ner och hitta min motivation. Jag har också tänkt att mer seriöst satsa på bloggen nu i sommar/fortsättningen. Utan skolan/läxor så kommer det bli mycket lättare tror jag. Jag funderar också på att börja med youtube, verkar så sjukt kul.
 
Men nog om framtiden och mer om nuet. 
Jag tror att uppdateringen kommer öka redan efter det här inlägget men vi får se. Kanske lite motivationsbilder/texter osv.
Men tänkte iaf säga att jag hittat min motivation igen, försöker t.o.m. att dricka te! WÖÖ! men tittar in nån annan gång och kanske har något roligare o säga ;)
'til then!
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0