Drawing❤️

Insåg precis att jag inte lagt upp bild här på min teckning av en utav mina karaktärer från fanfictionen jag skriver!! (skriver det här på morgonen hata inte min svenska)
För en gångs skull har jag flera bilder från processen!! Wöööö, here they come :3










Hola

Hur mår alla?! Bra? Bra!

Jag har nått den där tiden på månaden när jag skakar fram mitt banksaldo, blundar, kisar och ser siffrorna, håller mig för hjärtat, loggar ut och låtsas som om jag har tredubbla summan! You guys??

Dagen har spenderats med att åka in till stan och pratat lite med blueberry språkresor. Sjukt taggad. Ska lägga upp en plan och läsa på som en idiot! Det kommer bli awesome. 
Bjuder på en #tb på mig bär jag är så cool att man blir glad och motiverad Woop Woop!

Ha det bra så länge!!

Framtiden

Hallå!
 
Sjukt oregelbundna uppdateringar, men det är för att jag jobbar för framtiden, jag försöker liksom planera upp mitt liv någorlunda. Det går inte att bara "go with the flow" om man vill så mycket som jag. Finns bara ett sätt; hard work and some ass-kickery!
Och jag lär nog sätta lite fart! Nästa vecka har jag inbokat ett möte med Blueberry Språkresor där de ska hjälpa mig göra upp en ekonomisk plan om jag vill iväg till Japan nästa höst. Hur mycket jag måste spara osv.
 
Jag ska på söndag väga mig, måtta mig och börja från och med då att typ andas Viktväktarna. Behöver någon form av kostplan eftersom att jag har noll självkontroll haha. Men jag ska verkligen jobba för min framtid. Jag vet vad jag vill, säger jag något annat ljuger jag! 
Stay tuned, massa roligheter kommer snart, brace yo self for all them stuff yall.
(När jag skriver det här har jag också knappt ovit något på över 48 timmar och jag vill bara säga att om något er konstigt ut så klandrar jag min kropp for being so darn weak!!!)
pussilusipuss 
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0