school

Usch vad jag inte vill vara i skolan just nu. Har ni gått in i väggen någon gång? Well, jag antar att det var vad jag gjorde i fredags. Jag har ingen aning om hur jag ska prioritera allt plugg och klara av alla prov (nu i slutet av året är ju alla prov och inlämningar och självklart är det då jag går in i väggen!). Det löser sig nog, men jag har ju den där inre pressen om att få så höga betyg som möjligt. Vill ju aldrig få under C... Det är inte lätt alltså!
Haha, men nu ska jag sluta klaga och bjuda på lite skojj istället!
Jennifer i mitt ♥ x'D<3

Vinn presentkort!

Jag gick in på Moa Muderess blogg (epicfaiil.se) och såg att i hennes adventslucka så kan man nu tävla om ett presentkort på 500 kr hos Talkningclothes.se! Lyckan var total eftersom att det är en av få sidor där jag hittat en kigurumi som jag dregglat efter i 3 år nu. Så, som ni kanske listat ut, så är jag självklart med och tävlar ;)
Vill ni också vara med och tävla?
 
Gå in på www.epicfaiil.se (direktlänk ---> http://epicfaiil.se) och följ instruktionerna!
 
Det här är vad jag skulle spendera presentkortet på! What would you buy? :3
 

Christmasnails!

Jag har inte bestämt vilka jag själv ska försöka göra än, men någon av dessa lär det nog bli ^^Eller en kombo av några? Who knows?!

Dagens… Julmys!

Imorgon tänker jag bjuda på lite julnaglar-inspo :)

Stress

Jävlar vad mycket jag haft i skolan nu alltså. Idag är ÄNTLIGEN sista dagen på nobel. Men det blev knas med en av dräkterna jag sytt så det skulle inte hinna bli klart idag, så... Jag bröt ihop. Haha, värt. 
Jag började gråta och fick knappt någon luft. Ni anar inte stressen jag känt de senaste veckorna, men eftersom att min mönsterkonstruktionslärare är typ världens snällaste så kunde hon göra färdigt det som var knas. 
Det som muntrar upp nu är musik, speciellt bra låtar som den här; 
Uppdateringen kommer inte bli så bra nu direkt på måndag, har mycket kvar att göra inom 'övriga' skolan så vi får se när nästa inlägg blir.
Have a Pandtastic time så länge ♣
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0