Slutresultat!

ursäkta den dåliga och skeva bilden! (hans ögon ser inte så där sneda ut egentligen...)
Satte en personlig touch på den och gjorde pandan lite 'ojämn' ^^ Ska försökta ta en bättre bild imorgon.

Ja, jag tänker låtsas som om jag uppdaterat hela helgen

Halloj!
Siter och ritar lite ^^ Jag såg bilden jag ritar av på We<3it och blev så sjukt kär. Himla gullig bild! Det har ju självklart med en panda och göra.
På tal om panda; jag fick väldens finaste present av min syster. En försenad födelsedagspresent; gosedjurspanda! Den är mjuk och gosig och min bästa vän för alltid. I love my sister just as much as I love pandas.
Bilden jag ritar av! ^^Isn't he just super CUTE?!
Me and my PANDA<3
 

Fredags-kul!

Det är ärligen fredag! Så jag tänkte väl att jag kunde bjuda på några teenage-posts osv ;)
Jag den här veckan!^
Det är pinsamt hur mycket den här stämmer in på mig.

Truly, it is...

Snart fredag!

Godmorgon!
Låg uppdatering, i know. Men nu när jag fått ledig tid så har jag bara velat slappna av och ta det lugnt, ha en mysig filmkväll på mitt stökiga, men ack så mysiga, rum ^^
Men jag ska bli bättre! Jag tänker sätta ihop en massa tidsinställda inlägg så att om jag glömmer bloggen lite, eller inte har orken, så finns det där. Den funktionen är himla bra alltså!
Just nu ligger jag bara i sängen och väntar på att gå ner till bussen (jag ska inte sminka mig under den här veckan så får extra tid på morgonen). Idag ären  trög dag då jag har min lektion på fem timmar... Blöhööö. Men jag har tagit mig igenom några torsdagar nu, vad gör då den här? ;)


Kul bild<3 xd

Godmorgon...

...det är kallt idag!


Åka tååååg

Hejsan!
Sitter på tåget på väg tillbaka till Stockholm efter en helg hemma i hålan. Skriver på boken och har haft världens flyt och sen nu helt plötsligt.. Prutt, sitter fast. Det händer ibland när jag är sliten och sitter fast på samma ställe hela tiden, haha. Och röverier vad hungrig jag är, menmen!
Jag ska försöka att bjuda på lite roligare inlägg snart som inte bara handlar om vad jag gör just nu, hehe.

Åka tååååg i min fina "meow"-tröja ^^

Hejsan du!

Jag har inte bloggat idag, jag vet. Men har umgåtts med två av mina vänner och sen myst med mamma och storebror och har verkligen inte haft bloggen i huvudet! Knas :o
Imorgon kan uppdateringen också bli lite sissådär, men på måndag ska den nog vara återställd.
Bjuder på lite random bilder från idag.


Anton dekorerade Linus. Vist blev han söt?

Ojdå..

..utbrast jag nu när jag insåg att jag itne bloggat idag. BAJS!
Menmen, jag får helt enkelt bjuda på berättelse och massa andra kul inlägg som kompensering (Y)
Dock så har jag inget intressant att skriva om just nu, dessutom är jag fortfarande i skolan (hårt liv). Men åker hem till Snorberg idag så får;
1. sluta tidigare för att hinna med tåget.
2. skriva på min bok
och 3. dricka min COLA!!!!
Woho! Men mer blogginlägg senare :) Have a pandtastic time at the moment! 
Kul random bild, och dagens "vill ha!" c:

Kväääääll

Jag känner att mina rubriker är intressanta och påhittiga..!
However; ligger o sängen nu och bara njuter av att det är kväll. Hade tänkt mysa upp med massa popcorn och cola... Men nu, klockan 20 i 9 så känner jag att jag behöver sova när som helst *suck*.
Jag har i alla fall gjort mina dagliga squats, så det så! Haha, åtminstone lite träning.
Imorgon är det ännu en lång dag, bara det att jag dessutom måste släpa på massa grejer, buhu.

Blö..

Godmorgon!

Snart fredag... Det är bara att stå ut lite till nu! (Säger hon som varit ledig 3 dagar den här veckan)
I helgen åker jag hem till min lilla håla för att träffa några vänner och träffa min mamma som kommer hem från USA :)
OCH... Jag ska spela Sims... Som en galning. Det är verkligen något jag saknar sönder. Att inte kunna spela Sims, bara så där.

Hur som helst, är på väg till skolan nu, och det verkar bli rätt fullt upp hela dagen så kanske inte blir uppdatering förrän ikväll.

Panda-pic!

Avslutande

Jag har pluggat hela dagen (nästan tehe) och avslutade allt med att baka chokladcupcakes med after eight i sig ^^Bild och sånt får ni imorgon, för jag ska dekorera dem typ nu.
Sen kan jag väl också säga att jag och min pojkvän varit tillsammans i 4 månader idag, och han är världens bästa (och knasiga) pojkvän någonsin, som jag älskar meeest<3
 
Okej, slut på gulligull xD Ska spritsa mina cupcakes nu, så vi hörs imorgon. Puss och kram And dream Pandtastic dreams!
 
 

Knas

Halloj! Sitter här, halv två på eftermiddagen i min pyjamas och chilalr som ett djur!
Jag pluggade för nån timme sen, men hamnade i en svacka (så ovanligt mig..eller inte) och nu klickar jag bara runt lite på internet. Men snart ska jag ta tag i mittt liv igen och göra färdigt lite grejor till imorgon. Jag har pluggat nästan varje dag i två veckor nu och ligger ändå efter känns det som. Jag fattar inte! Aja, det blir nog snart bättre.
Hur som helst så ska jag snart börja med maten till ikväll. Dock vet jag inte om jag hinner träna något, just för att jag ska göra mat och plugga (och ev baka till fika imorgon). Hårt liv!
Jag slänger eventuellt in tett elelr två inlägg till senare, så PÖSS så länge.
 
Random bild jag tog för några veckor sen
 

Panda

Läste att imorgon kommer blogg.se:s app sluta fungera.. Hur ska jag överleva? XD aja, tänkte bara skriva godnatt och visa min asgoda omelett som jag gjorde idag, med recept! Wie ^^

Omelett med ost, svamp och vitlök
Du behöver:
-2 ägg
-2 msk vatten
-lite salt
-ev lite vitlökspulver
-champinjon
-vitlöksklyfta

Gör så här:
1. Vispa ihop ägg, vatten och salt och vitlökskryddan.
2. Hacka upp svampen/svamparna och vitlöksklyftan/klyftorna (du väljer själv hur mycket). Finhacka klyftan och svampen väljer du själv hur du vill ha.
3. Fräs svamp och vitlök i stakpanna. Lägg åt sidan.
4. Stek upp omeletten. När du vänt den och den börjar bli klar lägg på en eller två skivor ost och låt smälta.
5. Lägg svampblandningen på omeletten och VIPS! Du har världens godaste omelett! 
Puss på er! ;*

Mer Teckningar!

Ledsen för de halvkassa bilderna på vissa av dem x'D
 

Leeeedig

Idag är det utvecklingssamtal på min skola och därför är vi lediga ^^ (imorgon med, mwahahaha).Jag vaknade typ lite över 8 över att jag drömde en dröm, men så plötsligt i drömmen hörde ajg min syster ropa på mig. Då kan jag också passa på att berätta att jag och min syster inte ens bor i samma städer! Men jag svarar av ren refelx och vaknar då utav att jag ropar "Jaa?!". Haha, så sjukt knasigt!Nu har jag i alla fall glott lite på sailor moon medan jag ätit frukost och snart beger jag mig enr till gymmet. När jag kommer hem ska jag vara en duktig männsika och plugga (buhu), men eventuellt hinner jag skriva en ny del av "From this, to that!" idag eller imorgon. BAHBAM! Där har ni något att se fram emot, eftersom att det är nu allt det roliga börjar, hehe.Have a Pandtastic day! ^^

Inte bloggat

Ledsen för det! Tänkte blogga, men satt och bara kände att; näe! Nu har jag fått en ledig dag, jag tänker bara sitta och göra ingenting!
And about that! Fick ett litet äventyr idag. Jag satt på bussen, nästan framme på pendeltågsstationen när jag fick ett sms från skolan. Det stod att det brunnit i en kabel på skolan och den var stängd till 12.00. Och jag bor en bit ifrån skolan så kunde liksom inte bara vända, utan skulle helt enkelt få leva med att inte göra nått i två timmar.
Senare på tvärbanan får jag ett nytt sms där det står att hela dagen blir inställd. Jag var läskigt positiv för att vara i den röviga situationen xD satt och garvade åt att det hände mig osv. Rätt kul faktiskt att vara optimistisk!
Nu ska jag sova, till ljudet av ösregn<3 sjukt mysigt c:


Bjuder på en mysig höstbild från we<3it

'Morning sunshine!

Eller hur var det nu?

Måndag idag. Ny vecka, nytt plugg, nya blogginlägg, ny helg att längta efter!
Idag slutar jag fem (vem hade anat det liksom? ;3) och det är min diskdag hemma... Jippie.
Men nu i veckan ska jag göra plats för träningen! Längtar så mycket efter gymmet att jag dör lite inombords, haha. 
För att lätta upp er måndagsångest så tänker jag bjuda på en kul bild jag såg imorse ^^



Det blidde inget!

Inget "From this, to that!" den här veckan :/ men som jag fattat det är jag ledig en eller två dagar nu i veckan som kommer, så då kanske jag får lite tid över! *håller tummarna* Jag är minst lika nyfiken som er läsare faktiskt xD
Nu ska jag mysa ner mig med en film efter en lååång dag av bussåkande, väntande och tågresande.
Insta-bild (om om ni inte kunde se det, menar jag)
Have a Pandtastic time!

Hallon och blåbär

Jag tänker väl börja inlägget med att säga att rubriken inte har nått med saken att göra! :)
Tänkte bjuda på ett dagens vill ha! Såg bilden på we<3it och jag dog lite inombords. I..must..have..it!
Så sjukt söt att jag dör!

Seriöst, det är nått av det gulligaste jag sett på länge! *Dead* XwX

Drawings!

Lite random teckningar jag gjort :) och jag ritar alltid av, alltså, tittar på en bild, och sen ritar jag likadant fast med små ändringar. Dock så har jag börjat rita lite mer på fri hand nu, yei! Så några sånna bilder komemr senare :)
 

Tjeeeenare

Är hos pojkvännen och chillar lite :)
Igår kom jag fram till Örebro vi halv 8, men inte framme där han faktiskt bor förrän 10 på kvällen. Kan ju säga att jag var skapligt sliten, haha.
Idag så är det marknad här i den lilla byhålan (eller "Marken" som de säger här o.o). Köpte bara lite godis, nomnom.
Imorgon bär det dock hem igen :( menmen, inte mycket o göra åt saken.
Jag bjuder på ett till inlägg lite senare bara så att ni vet! stay tuned,, and have a Pandtastic time!
random tåg bild från igår!

Skäms på mig!

Jag har inte gjort ett blogginlägg än!
Men jag skyller på att jag gick upp svintidigt imorse och att det varit fullt upp i skolan (och att skriva på pendeltåget är knappt ett alternativ..3G trollar).
Men sitter i alla fall på min näst sista lektion och sen när skolan är slut bär det av till Tobias ^^
Hur som helst så kommer det nog bli rätt låg uppdatering ni i helgen, men ska försöka i alla fall 2 inlägg/dag :)
Ska jobba lite på lektionen nu, som den ambitiösa studenten jag är!!
pluggbild från tidigare i veckan :)
 

Visste du att...

... Jag skriver en bok?
Jo, det är sant! Haha, det låter så överambitiös osv, men jag satsar på det här xD Boken är en fortsättning av böckerna "De utvalda" (tankeläsaren, monstrets dotter och hemligheternas rike). När jag läst ut bok tre blev jag så ledsen att det var slut, så jag ville skriva en egen sidoberättelse av vad som hände sen.
Jag berättar det här för att det är mina favoritböcker och jag jobbar och tänker ofta på boken, så vill kunna nämna det i bloggen ^^
Jag sitter faktiskt och ritar flera av karaktärerna så gott som jag kan efter hur jag ser dem i mitt huvud. Alla kommer inte ut rätt, menmen, ska ändå visa upp dem när jag är klar (Y)
Nu ska jag vara lite social mot min pojkvän som hänger i lurarna och 'tagga' inför att plugga.
Fanart från "Hemligheternas rike", och det är inte jag som gjort den!
 

Torshdag jöh!

Torsdag idag = jag har två lektioner ar av en är fem timmar. Yei!
Haha however, vet inte hur mycket bloggande det blir idag eftersom att jag 1. Kommer plugga massa när jag kommer hem
2. Kommer vara så sjukt trött idag xD
Jag ska försöka vara duktig och kanske skriva in ett random fact om mig själ eller så, men det blir låg uppdatering.
Sitter på pendeln nu, så ska kladda lite teckningar, vi Höörs 

Random double rainbow!

"Pluggat"

När jag pluggar för mina hantverkslektioner så känns det inte riktigt som att jag pluggar. Jag menar, att vara tvungen och rita en massa klädskisser och klistra runt i en bok... mm what a pain!
Fast jag måste erkänna att det känns mer och mer som plugg för mig. Dock säger jag alltid att jag ska "plugga" när jag gör skolarbete kopplat till textilen, just för att andra förmodligen inte anser det som plugg. Haha, knaserier!
 
Men efter att ha ritat och klippt och klistrat i ca 2 timmar så tror jag det är okej att lägga ner och glo på lite Sailor moon! ^^
Wanna know what I'm drawing?
Sorry! En heeeeeemlis!
 

Störigt!

Tjeeeeenare mannen!
Har slutat skolan och är på väg hem, men jag ville veta hur mycket pengar jag har på kontot, så åkte via Stockholm C... Ingen utav automaterna fungerade uppe vid plattan och på själva centralen så kunde man inte få kvitto. Just My luck<3
Så nu måste jag åka in till Södertälje C och ta mig till den automaten. Om den inte funkar så gråter jag kanske en skvätt, haha. Hårt liv, eller hur?

Hur som helst så skriver jag lite senare :) har rätt mycket plugg att göra så vi får se hur intressant det inlägget blir..!

Tralalalalalalalalala BANANA!

Morrn!

Den här dagen fick ingen bra början... Min toalett var upptagen!
Jag kan ju inte vara den enda som behöver gå på toa på morgonen, right? Och jag kan inte vara den enda som har en favorittoalett? Hur som helst, jag älskar att gå på den lilla toaletten, den är liksom lite mer fridfull. Men så va den upptagen och jag var tvungen att gå på stora istället... Det sög lite.
Sen var det mögel på mitt bröd! Det ska bli intressant och se vad mer dagen har att bjuda på ;) haha. Dagens I-landsproblem så att säga.
Hur som helst sitter jag och väntar på bussen nu. Jag kommer bjuda på lite andra random inlägg idag också, so stay tuned!


Time to say ZzZzZzZz

Jag är helt slut! Det är nästan lite pinsamt hur mycket energi det tar, bara att pendla till skolan. Att sen orka med själva skolarbetet på det; I'm so fucking awesome!
Och att vara awesome tär på krafterna, därför går jag och lägger mig mellan 9 och halv tio ^^ Så nu ska jag krypan ner hos min ko-kudde, snuttefilt och teddybjörn Teddy! Jag kommer aldrig att vara för gammal för att ha en dos utav min barndom...!
 

The day and stuff

Tjeeeeenare!
Är hemma lite tidigare för att jag hade huvudvärk och ingen träning blev det heller för att jag är så sjukt klantig!
Imorse så är jag på mitt rum, är mycket noggrann med att packa ner skor, lås och träningskortet (har hänt förut att jag glömt dem). Därefter är jag mycket nöjd med mig själv. Allt flyter på, jag sitter på bussen och plötsligt! inser jag att jag inte har några träningskläder med mig. Hur tänkte jag där?!

Hur som helst så ska jag träna imorgon isället, men vet inte om det blir gymma eller ett pass. Vi får se! ^^
Nu ska jag nog bara ta det lugnt och försöka bli av med den här bajsiga huvudvärken.
Have a Pandtastic time tills vi hörs igen :3
(bild på mig idag)
 

Fanart, De utvalda

(Bilderna är inte mina!)
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0