Så jävla bra

Hello there!
Allt känns så jävla bra! Klippte håret idag; känner mig snygg. Motiverad idag; känner mig awesome.
Det känns liksom som att livet rullar om ni hajar höhöhöhöhö...
Jag blir pirrig i kroppen när jag tänker på i sommar; det här ska bli min sommar! Jag ska springa, jag ska känna mig nöjd med mig själv och det ska bli grymt.
Hej det här inlägget har ingen röd tråd. Men vet ni vad? SKIT SAMMA ^^
Jag har tyvärr ingen bild på nya håret än, men det kommer, Kåmpisar. Ha en fortsatt mysig söndag <3
 

Work Hard

Hola! 
Jag är verkligen så sjukt stolt över mig själv, och ni anar inte hur skönt det känns att kunna säga så. Jag har verkligen, lääänge, velat bli mer hälsosam, träna ca 5 dagar i veckan osv. Men ni vet, I'm a queen of excuses. Men nu har jag verkligen tagit tag i allt! Är inne på min tredje dag utan godis (alltså, får äta på helgerna, om ni då hänger med i mönstret), jag har tränat på gym två gånger den här veckan, jag har tränat mitt cardio dance-pass som jag själv gjort 2 gånger och jag har gått på en långpromenad. Imorgon blir det Cardio dance och/eller joggingtur/promenad. Blir nog lite småträning i helgen också (blir inget på fredag förutom ev några squats ehe!).
Det känns så jäkla bra, det är bara det jag ville säga. Överväger på att lägga upp lite motivationsbilder till och från också. Jag vill ju gärna inspirera människor, ehe. 
Nu ska jag plugga, kåmpisar! Har redovisning av min praktik på fredag, so I better get started. Hugs 'n' Kisses!!

gallery-android.jpg

Bild från Weheartit

Update

Hmm, kanske är dags för en?
Har haft hur mycket som helst att gjora på praktiken, som för övrigt var sista dagen igår!
Börjar snart skolan, är rätt taggad men vet att jag kommer vilja ha helg/lov efter första dagen haha xD
Men jag har samma problem som vanligt; har inget särskilt att skriva om. Vilket är stört med tanke på att jag alltid verkar ha så mycket att berätta för människor (when I start talking there is no turning back..!).
Ska (som vanligt) försöka bli bättre, men vill ändå inte blogga om jag känner mig 'tvingad' av mig själv. Känner jag inte fört, så tänker jag inte föra det :o Knas knas, menmen. Har så mycket boktips jag vill dela med mig av så vi får väl se!
Mjaaaou på er från mig och en av mina fina pandoooor<3
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0