rubrik

ja, har haft låg uppdatering, är inte alls motiverad att blogga ATM, men det kommer tillbaka, promise.
random inlägg, prutt
 

Birthday!

Idag fyller jag 18, tjoho!
Haha, har längtat lite, av någon anledning. Supermysigt att fylla år. Man tärffar släkt och vänner, det är alltid så mysigt tycker jag. Sedan är det här första gånger jag fyller "stort", alltså något som firas riktigt ordentligt. Man brukar ju fira 20, 30  etc (jämna tal) men också 18 för att man får liksom "göra vad man vill" xD
Jag har inte mycket att säga just nu, men kommer ett längre inlägg senare om dagen :)
The birthday-girl and the oreo-cake :3

Mys-bilder

 

Amazing day!

Det har egneltigen inte hänt något speciellt idag. Jag har åkt till Avesta med pappa och köpt random stuff på ÖB, jag hade hål på en colaflaska och fick cola på mina skor. Men dagen äger ändå! Jag blir verkligen helt knäpp när jag tränar. Är bara asglad ^^ Dessutom blir det kyckling ikväll *NomNomNom<3* #LivetRullarSåAttSäga xD
Bjuder nog på lite boosting/mys-bilder senare.
Hugs and kisses Pandalovers<3
Random pic, myspys bajs<3

Miley Cyrus

Sitter och fangirlar henne lite på weheartit at the moment. Hon är så galet FAB! Skojar inte, min största girlcrush ever. Överväger att skippa Once upon a time ikväll och ha Miley Cyrus-mys (meaning; titta på the last song och LOL).
Slutade överväga. It's gonna happen.
Ah, fucking adore her!

Tisdag (Y)

Woop woop!
Ska klippa mig idag, amazing! För då kan jag ha min lugg utan att bli blind, yei!!
Haha, den är verkligen sjukligt lång at the moment, men om 35 minuter sitter jag i frisörstolen och då jävlar. Men sen har jag samma ångest som alltid; att jag ska bli av med allt hår. Tycker dock att mitt hår inte är så slitet, men har ju tyckt fel förut gällande det ._.
Efter klippning så blir det häng med Matilda (min frisörs dotter FYI). Sola, om inte åskan kommer för fort, jordgubbsmoffande och mys pys. Har inte träffat bajsbarnet sedan TFIOS förra veckan. Har inte gjort något alls på en vecka förutom träning, sola och hemma-häng typ. Så det här ska bli najs så att säga.
Bild från några veckor sedan *luggen var så lång att jag hade den åt sidan blöhö*

Myssöndag

Hallå där!
Lägre uppdatering idag, för jag har helt enkelt inte riktigt suttit vid datorn. Solade på förmiddagen och därefter lunch har jag glott på once upon a time :) Vi får se hur mycket det blir imorgon, beror på vädret men mot eftermiddagen ska jag träffa Matilda så,, ja..!
Hoppas att ni haft en bra helg och att ni får en trevlig måndag... ;)
Bild från grekland förra året

Dagens låt: Smile - Avril Lavigne

 

Recept, Smoothie

Här har vi receptet till min härliga smoothie som jag brukar ta till frukost, lätt lunch eller mellanmål :)
 
Du behöver:
-  2 dl Naturell yoghurt (jag använder valios laktosfria)
- 100g Hallon (Jag använder Ica basics frysta hallon som jag tinar lätt innan)
- 70g Mangotärningar (även de är frysta men lätt tinade innan jag ska använda dem)
- 2 msk kesella med hallonsmak
 
Så här gör du:
-Du häller ner yoghurten i en blender eller en bra bunke av något slag.
-Tillsätt bären/frukten och mixa med blendern eller en stavmixer
-Lägg till Kesellan och blanda lite till
 
FÄRDIGT!
 
Haha busenkelt och så galet gott! Sedan kan man göra på flera olika sätt med andra bär också. Jag har bytt ut mangon mot en hel banan en gång och tog då vaniljkesella istället för hallonkesella. Nu imorse testade jag göra det på banan och jordgubbar. Då använde jag också en hel banan och lite drygt 100g jordgubbar och vaniljkesella.
Yummie!<3
 
Dagens jordgubbs- och banansmoothie

rubrik

Blir inget recept idag, bjuder på det imorgon istället. Nu ska jag bara borsta tänderna, krypa ner i sängen och drömma om Augustus Waters, ehehehehhe.
Sov gott alla tomtar och troll
kvällens fruktmys

Fredag och..

.. exakt 1 vecka kvar tills jag fyller 18, yei! ^^ Dessutom är det också idag exakt 3 veckor kvar tills jag åker till Grekland med mamma och storasyster. Riktigt pepp!
Idag har jag tränat, solat, myst vid once upon a time och ska strax ta mig till duschen. Väntar bara på att mobilen ska ladda. Vårt badrum renoveras och vi har inget varmvatten så måste gå bort till en tom lägenhet och duscha och jag hatar att duscha i tystnad *knäpp jo tack jag vet*.
Senare bjuder jag på ett smoothie-recept jag använder mig av ^^
Jag och systerN igår!

Hair-inspo

*pics from weheartit

JAG VILL SPRINGA

Bajsens rövmamma vad jag vill springa! Hatar det här ungefär...asmycket!
Meeeeeen (åh vad jag hatar det där men-et) bara o härda ut. 
Igår var det i alla fall sol ute så jag pressade i säkert en och en halv timme. Lite färg fick man *IT'S A MIRACLE*
och så idag är det moln och regn igen hahahahah... no, it's not funny..
Nu svamlar jag bara... oh well... untill we meet again osv
*VÄLDIGT gammal bild*
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0