#NoteToMyself

Jag måste få ordning på maten igen. Nu är det äntligen sportlov så jag kan kontrollera det bättre. Den här veckan får bli den perfekta kickstarten helt enkelt. Jag blir småstressad över att jag har så mycket o göra nu under mars/april, men ska försöka glömma det och fokusera på träning, sommarjobbsansökningar, maten och planera!
 
Jag blev så sjukt lat med maten. Jag måste verkligen bara säga till mig själv att välja rätt, oavsett vad jag är småsugen på. Jag måste tjata hem mig grovt bröd, jag måste köpa naturell kvarg och förbereda smoothies, ev matlådor etc. Mer kyckling och frukt, mindre matfusk och lathetsbeslut. Sommaren är ett steg närmare för varje dag som går, and let me tell you, shit is moving fast! Februari är snart slut, mars kommer gå sjukt fort, april börjar allt med studenten (i slutet), så som skivan, designday, mösspåtagning. Min studetklänning ska vara färdig tills sista helgen i april och jag har inte ens ritat ut mönstret. Jag måste lägga manken till. Men så fort jag får pengar nu på fredag ska jag beställa questbars. Sedan ska jag lägga mina pengar på celsius, mörk choklad och saker jag behöver.. Har jag celsius och questbars har jag något att belöna mig själv med.
    Jag funderar på att dra 21 days challenge igen, med samma regler, dock inte lika hårt på kakao och osötad choklad. Jag vet att jag rasar i vikt om jag bara håller sockret nere.
Let's do this!
Stay motivated and make good choices!
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0