New dress and new selfies






Simple fact

Ibland känner man sig lite trött. Ja, jag fäster mig för fort vid människor. Ja, jag kan vara väldigt needy. Jag känner djupt och bryr mig om folk som inte förtjänar det. Ibland även folk jag inte ens känner, haha. 
Det är en vacker egenskap, det vet jag. Men än så länge känns det som om igen speciell har uppskattat den egenskapen hos mig, sett det vackra. 


I have to


Jag måste nå mitt mål, det går inte att vända nu, det finns inga andra alternativ. 
I helgen kommer bli en utmaning.
Dag 5 är avklarad i alla fall!

Meep




Some completly random pics för att.. Ja... Jag känner för det. Varsågoda, sjukt random och värdelöst, yet awesome blogginlägg

Motivation




Alla bilder är från weheartit 

Foto-dejt

HOLA!
 
Gårdagen spenderades med bästa Frida! Hängde lite på hennes jobb där hon avlsutade en kampanj-tjottafrös (ja det är ett ord) och sedan köpte massa hårfärg.
Därefter blev det utväxtfärgning för henne ochfärgpåfyllning för mig. Idag blekte jag en typ av dipdye/ombre på henne. Blev ganska bra faktiskt! Tror jag börjar bli duktig på det ^^ wiiiieeeee *Some awesome emoji that I can't put here cuz computers hates me*
 
Sedan ska vi även boka in en foto-dejt så vi kan ordna till den där headern x'D I do not look like that anymore key?
Ses vid nästa uppdatering yao
Från Grekland, Samos, förra sommaren

If I Stay

Jag har alltid svårt att se på gråt-filmer (ibland blir det liksom lite för mycket känslor för en person if yah know what I mean), men såg precis If I Stay och.. ah.. nä... fuck vad bra den är. Gosh..
Kan inte hantera det, men den hade massa flashbacks..
"Oh wow Ellinor, Flashbacks? låter ju sååå coolt.. -.-"
JA JAG ÖVERDRIVER FAN INTE TYP DET BÄSTA JAG SÄTT LÅT MIG VA HÄR SE FILMEN DEN ÄR BÄST FAN
japp... typ så ja.
Så annars då? Dagdrömmer ni också om att något helt fantastiskt ska hända er och att det ska bli en grym story till en bok eller fil (helst båda två, samtidigt, typ helst igår)??
 

Dagensk motivation

Long time! 
Tänkte bjussa på lite motivation från weheartit, cuz yeah it's so freaking awesome
Saknar min boxningsrygg och boxningsaxlar! Inte kunnat träna på ett tag nu pga förkyldning/pollen/issues. Men tror jag ska ut på långpromenad imorgon efter jobbet. Tagga till (inlägget verkar kaosa, vet inte om det bara är för mig eller för folk i övrigt)
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0