Dublin

Imorgon bär det av till Dublin, woo!! Som jag längtat ^^
Har packat nästan allt tror jag. Det är lite svårt bara eftersom att jag delvis också packar för tre dagar efter Dublin då jag åker till Norberg när jag landat på torsdag. Vet inte hur mycket jag kommer/kan shoppa där så ah, det ska bli intressant xd
Jag har fixat mina naglar idag också, tror jag lägger upp en bild på instagram senare, så om det är någon nyfiken, have a look at; ellizpanda
Nu väntar dusch, middag, mys för mig själv och sömn.
 

Snart, bloggen

Det är väldigt tomt här, yes I know. Mycket som händer, vill inte hamna efter i skolan, försöker planera min tid (en av mina svagheter buhu) och hinna med att träna.
På söndag åker jag till DUBLIN! WOO! Min 18års present, bahBAM! Så på söndag åker jag, Pia, Mattias och deras son till Irland i 5 dagar. It'll be epic, men mycket av lovet försvinner som jag annars skulle (iaf ha försökt) lägga ner på plugget lite... men men!
Ska också skissa massa och anordna ett "möte" med mina modeller till modevisningen i November... fuuuuullt upp! GAH! oh well xD
Rörigt inlägg, men det får ni leva med atm, haha.
random bild

Myyyys<3

 

Vandrande motivation

Jag känner mig bara så sjukt glad och poistiv hela tiden! Ni anar inte vad lite träning, kostförändringar och motivation kan göra med en människa (så länge ni själva inte varit med om det). Jag älskar att må så här!
Jag ska försöka uppdatera bloggen, men för att hinna med träning och fokusera på skolan samtidigt så måste jag prioritera saker och ting. Men efter höstlovet kommer bloggen vara en del av min praktik så ni kan vänta er massor med inlägg.
Nu kan ni vänta er mycket musik, citat (från böcker most likely) och bara saker som gör mig lycklig ^^
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0