Mycket Som Händer

Men jag är tillbaka snart. Just nu vill jag fokusera på mitt jobb och min hälsa! Bloggen blir en stress (just för att jag så gärn vill!) men lovar, inom kort är jag tillbaka, förhoppningsvis med en ny design, en ny frisyr, ett jobb jag rockar på, massa motivationssnack och en hälsosammare livsstil!
Tills dess... 😚


Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0