Damn it!

 

Onsdag

UGH!
plugga... Det är itne min starka sida kan jag ju informera er om. Jag har ingen inspiration alls. Min kääääraste recesion till svenskan som jag vill få A på är omöjlig. Det tar liksom stopp. Men aldrig i min lilla låda att jag skulle åkt in till skolan för en lektion i lite drygt en timme. Sammanlagt 1 och en halv timmes resa...för lite feed back. BLÄ!
Så nu sitter jag här med min bajsrecesion och försöker få ihop ett A (får jag A på de två sista uppgifterna får jag B i Svenskan så...mmm....).
Men överväger att släppa recensionen ett tag, ta en titt på min uppsats, skriva lite *kanske* och sedan dricka min celsius och påbörja träningen. Det här blir ett äventyr, kåmpisar.
 
Lite gamla bilder på mig osv 
Blonde; it looks nice, but I get so BORED by the lack of color

Positive Mind = Epic days

Från och emd idag är jag klar med nästan allt i skolan fram till sommarlovet! Ingen mer textil, ingen mer entreprenörskap, ingen mer samhällskunskap, ingen mer mönsterkonstruktion... the list goes on!
Dock har jag kvar en och en halv uppgift i svenskan och finishen på en uppgift i tradition och utvecklig, men wtf liksom! "ledig" imorgon, ledig torsdag fredag lördag söndag. Dessutom så ska jag på Miley Cyrus på fredag *SJUKT TAGGAD*
Imorgon tänkte jag ta det lugnt vid frukost, plugga lite, sedan blir det träning! Vill springa och till gymmet. Vi får se hur motiverad jag blir efter min celsius ;) haha!
Aja, stay positive, the school year is soon over<3
 

awesome stuff

Hola Bitches! :'D
Idag kändes som en sjukt dålig dag. Jag ville bara dö imorse..typ iaf. Jag försökte tänka att "ja, men Ellinor din lilla Panda, det är bara tre dagar att gå i skolan, calm your shit"... men det gick inte. Var så sjukt neggo. Men på tradition och utvecklingslektionen (haha random kurs) så upptäckte jag att Cher Lloyds nya album "Sorry I'm late" hade kommit ut två dagar tidigare än jag trodde :o AH MAH GASH!!!
haha, så blev sjukt lycklig. Sedan var jag tvungen att stanna kvar och sy klart mina byxor och min överdel. At this time, I wanted to shoot myself again,, meep. 
MEN FRUKTA ICKE! Jag och två klasskompisar började diskutera dildo-glassen från GB och...well... it got so dirty, men det som är skoj ju! 
Blev kvar i skolan tills klockan 7, kom hem 20.40 typ, åt mat, duscha och hittade min checklista till min redovisning imorgon. JAG HAR TYP INGET KVAR! Fattar det knappt. Dessutom så har jag inga lektioner på onsdag, så imorgon är min sista dag den här veckan som jag går i skolan. Det kan inte bli bättre helt enkelt ^^
 
Jäääävligt lång förklaring om varför allt är så awesome, but hey, isn't that just awesomely fun??
 

Summer

Alltså... Jordgubbar!!!<333
Satt här och pluggade (ugh), när jag helt plötsligt..!! känenr mig sugen på något. Jag letar igenom köket och BAHBAM!!!!!
Jordgubbar<3
Tog en, typ den sötaste nommigaste jordgubben ever. Funderar på att ta en till. Är dock orolig att Pia och Mattias blir ledsna om det inte räcker med jordgubbar till deras frukost. Hmm...
decisions, decisions... (what movie, fellow geeks? ^^)
 
haha random inlägg, men vad kan man förvänta sig av en panda med lila hår som säger mjaou liksom?
Snygg frilla jag ligger inne med va?

Rå-plugga

Onsdag kväll, klockan är över 10. Varför ligger inte jag och sover nu?! Jo!!! Plugg...
Har redovisning i textilen imorgon och jag slår vad om att jag kommer preciiiis hinnas med (är i mitten av klasslistan isch) så måste verkligen vara klar. Har dessutom bara tungt arbete kvar nu också. Modeteckning, plaggskisser specksheet (stavar som jag vill)... och man vill väl bara dö typ.
Men men! Tar en trockadero, plockar fram chillinötterna. Nu jäävlar!
 

Pluggiplugg

Japp, då var det dags för att plugga!!!!!
 
...
 
Men...Jag kan inte plugga utan något nice elelr hur??
 
haha nejdå, men jag blev gaaaalet sugen på att baka en kladdkaka i skolan idag, så gör nog det medan jag pluggar (de här hemma gråter nog inte). Jag måste nämligen lämna in en typ politisk analys-mojjsi-mojjs.
Och mina after eight är slut *buhu*
Seriöst, om man vill ha min kärlek så är det bara att köpa god mintchoklad...och en panda...
 
Sjukt random inlägg
 

Lördag!

Hej alla barn!
Har varit ute på en powerwalk med Matilda nu vid lunch ^^ 1,1 mil blev det, inte illa. Det är ju sjukt varmt ute också så har fått lite färg i ansiktet, woop woop.
Snart är det min tur att duscha och så blir det väl en massa babbel med Matilda, god mat, och mer babel, höhö.
Ha en grym lördag alla PandaLovers!<3
 
 en fyra år gammal bild på mig; jävligt intressant hur man såg ut då alltså... xd

Fredag!

Woop woop, kåmpisar!
Fredagen är här efter ÄNNU en köttig vecka av deadlines, prov och redovisningar. Om några timmar kan jag släppa allt för ett tag, längta efter min cola, sätta mig på tåget, skriva på min bok och njuta♥
Men nu ska jag sy som en idiot på mina jääävla byxor som aldrig verkar bli färdiga.
Nice Friday Pandalovers!
 

Beslutsångest

sitter här och försöker lista ut vad jag ska titta på. Började nämligen att titta på "In time" igår med justin timberlake (SÅ BRA!), men internet segade, så det tog mig en timme att titta på 35 min av filmen, skoj inte sant? -.- SÅ är inte astaggad på den. Men har the vampire diaries att titta på (är dock inte så taggad, men Matilda mördar mig nog om jag inte ser på avsnitten till på lördag xD) och är fortfarande sugen på disneyfilmer vilket betyder att Mulan står där och väntar. Livet är hårt, kåmpisar.
Men innan jag får sätta mig och lata mig så ska jag;
-Plocka kläder på rummet
-Göra planka
-Duscha
Haha, så vad jag än väljer kommer få sin tid att ladda i alla fall. 
På tal om ingeting, kanske man ska köra på sin "on wednesdays we wear pink"-outfit :o

Dör snygg-döden

Asså, senast jag hade en sån här "kändis-crush" så var det på Taylor Lautner mellan new moon och breaking dawn part 1.
Diego Barrueco XoX♥
 

Nostalgisk

Åh, har känt mig så nostalgisk sen jag tittade på disney filmer i söndags och i måndags!  Super mysigt och nu lyssnar jag på massa gammal mysig Ellinor-musik. Tänkte dela med mig av min "kärlekslista" från spotify ^^
 
LÄNKEN ÄR DÄR!----> Käääärlek<3
 
Atm är det eagel-eye cherry och Oscar Linnros som gäller 
 
ENJOY<3
 

Mother fucking shit day

Yep, but you know what to do?
RUN
 
Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Elliz-Panda

Jag heter Ellinor och är en rätt så mysko sak på 18 år. Jag pluggar hantverk textildesign på ett gymnasium i Stockholm, men jag kommer ursprungligen från Västmanland. Det här är främst en motivationsblogg och jag skriver mycket om min viktresa, träning och motivation. Här kommer ni också få läsa om allt i från mode till japan, naglar till böcker och självklart Pandor♥ Hoppas ni gillar bloggen, have Pandtastic time!
RSS 2.0